vineri, 6 noiembrie 2009

Vechituri

Mâine trebuia să plec la Măcin, cu nişte treabă - plăcută - din partea Universităţii. Din păcate plecarea s-a amânat pe săptămâna viitoare, aşa că pun nişte poze mai vechi, pe care - deh - nu le-am făcut eu. N-am putut să mă hotărăsc la o singură poză. O să pun două, ca să nu exagerez...

Prima poză am numit-o Zamfir Phoenix. Unii spun că nu văd asemănarea, mie mi se pare destul de pronunţată. În partea stângă e Zamfir Tudor, fratele bunicii, născut prin 1925, cu o poză din armată (presupun că avea cam 18 ani).

25. Zamfir Phoenix


A doua poză e din 1934. În ea sunt bunicul şi fraţii lui. Bunicul meu e probabil cel de pe locul din dreapta-faţă; tata nu-şi mai aduce aminte foarte bine.

24. 1934

4 comentarii:

  1. Wow ce poze vechi! Io nu detsin obiecte de arhiva, desi mi-ar placea.
    Da, seamana un pic. Creca o sa se napusteasca fanele huaqin la postu asta:)
    Trebuia sa pui in prima poza si o part 3, dupa Zamfir si Joaquin sau cum i s-o fi scriind prenumele, sa fie si una cu tine:>. Pai nu? ;)

    Este ca si io saman cu albacazapada, vazuta din profil asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am crezut că tu eşti Sf. Filofteia, după postură...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca expertă in Joaquin Phoenix (capitol poze zic), pot să spun că băiatul din poză, îîn poza respectivă seamănă!
    Zilele astea, nici Joaquin nu mai seamănă cu el în poza aia! :)

    RăspundețiȘtergere