vineri, 6 noiembrie 2009

Alba-ca-Zapada Feat. Sf. Filofteia

4 comentarii:

  1. Filofteio, ea e asa de calda, iar dta rece...Ca o nemtzoaica. S-a facut singele moldav Schnaps.

    Turca?
    Maroco?

    RăspundețiȘtergere
  2. ayayay, vera, ce m-ai lovit!
    dinsele e doo turce, el e pakistani-boy. tots 4 de la pizza hut. ma aniversam niste primaveri acolsha. imi sta senzational in blio.

    RăspundețiȘtergere
  3. vio,

    departe de mine gindul sa zic ca NU itzi sta senzatzional in bleu. Le monde s'arrete quand elle met du bleu.
    Ce-am avut de zis, am zis. Uita-te si tu la ei, si p'orma uita-te la tine ce serioasa stai si demna. Loosen UP!
    Si la multi ani! (Da, da, am intzeles ca mai demult, dar orishicit).

    RăspundețiȘtergere
  4. io is de parerea ca invaluiam lumea supt privirea mea blinda:)
    si cred perzonal ca arat nasolas in blio, da ce folos, caci im place. arat cam ca o mortaciune, caci sint palida. daca nu ma crez, o sa caut o poza cu caciula blio.:)

    da ascult cu mare drag conplemente, de asta po sa fii sigura! :)
    so deci dara, mersi!

    RăspundețiȘtergere