duminică, 22 noiembrie 2009

Previzibil

42. Previzibil

Am votat. M-am gândit vreo două zile dacă e moral să votez cu Remus Cernea - singurul candidat la Preşedinţie pe care îl cunosc personal şi pe care îl apreciez într-o oarecare măsură. Dilema venea din faptul că, votând cu Remus, îl văduveam pe Antonescu de un vot (că, deh, fac parte din electoratul lui predilect, young urban), existând astfel riscul să mă trezesc în turul doi cu Băsescu şi Geoană. M-am gândit dacă văd vreo diferenţă notabilă între cei trei "mari": Antonescu, Băsescu, Geoană. Nu văd, îmi displac cu toţii, un vot pentru Antonescu ar fi fost un vot contra Geoană (absolut penibil modul în care vorbeşte despre el la persoana a treia!) şi un vot contra Băsescu (aici nu comentez...). Aşa că l-am votat pe Remus, un vot pozitiv, poate primul (ba nu, că a mai fost şi '96). Nu cred în şansa lui de a trece în turul doi, dar îmi doresc să obţină un procent cât mai mare. Asta ar putea încuraja apariţia unui alt tip de candidat la alegerile viitoare. Acum sunt curios să văd rezultatele.

5 comentarii:

  1. Bravo :) Si am votat cu Remus Cernea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, probabil ar fi fost o idee mai buna daca-l votai pe Antonescu. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Păcat că n-am fost mai mulţi, recunosc că speram la un 3% şi aş fi fost foarte bucuros de mai mult. Dar nu-mi pare rău că n-am votat cu Antonescu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi pare rau c-am. Ce prostii a putut spune dupa!

    RăspundețiȘtergere