joi, 26 noiembrie 2009

Dublă


Astăzi am fost la plajă, da...

Scoica dubla

7 comentarii:

  1. mi sa pare nuj cum, asa, romantica! poza:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da? În ce sens? Se pupă scoicile?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. da sau parca e doo pasari care sta cap la cap O:-)

    baaai mia nu im arata ultimili comentur:(((
    io ma duc pe postu asta sh vad ca e 1 coment, click pe el, e doo... e de la cukiur or nuj ce cache?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu... Programu probabil ia informatia prin satelit si ajunge mai greu ca e diferente de fus orar:D:D

    RăspundețiȘtergere
  5. suzi - n-am idee daca esplicatzia Dvs. e adevarata sau e la mishto, da mi-a placut la nebunie. La nebunie! You made my day.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vera, sincer... era semi la misto, nu ma gindesc prea des ca se pupa scoicile. Am facut-o tehnic pe tema pe care mi-am propus-o saptamina asta, lucruri la dublu, abia cind a zis Vio m-am uitat mai bine la romantizmu imaginii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Creca vera vorbea de esplicatia cu satelitul.

    Comentariile apar mai tarziu in lista de comentarii pentru ca sunt luate din feed, care se actualizeaza la o perioada oarecare (un sfert de ora, juma de ora, o zi...). Desi apar mai tarziu, totusi apar.

    RăspundețiȘtergere