marți, 20 octombrie 2009

Ghici ghicitoarea mea

8. Ghici ghicitoarea mea

3 comentarii:

  1. N-o să spun încă despre ce carte e vorba; oricum, poza am pus-o doar pentru că asta am făcut eu azi. O să spun că e vorba de o conferinţă din 1991 despre bibliofilie. De la memorie se ajunge la "memoria speciei", reprezentată cândva de bătrâni, apoi la cărţi, memoria de azi şi la "memoria minerală", memoria din siliciu a computerelor.

    Sunt tare curios dacă domnul respectiv mai poate susţine citatul de mai jos în ziua de azi.

    "Dar nimeni nu poate folosi un calculator daca nu are o imprimanta care sa transforme datele introduse sau elaborate in pagina scrisa. Pe monitorul calculatorului putem citi date putine pentru scurt timp. Putem chiar sa primim si sa citim o scrisoare de dragoste, daca este scurta si daca avem modemul necesar, caci mijlocul nu conteaza, ci ceea ce se spune si starea sufleteasca in care suntem atunci cand o citim. Dar daca scrisoarea de dragoste este lunga, va trebui sa o imprimam, pentru a o putea reciti intr-un coltisor ascuns."

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea era "Memoria vegetala si alte scrieri despre bibliofilie", Umberto Eco.

    RăspundețiȘtergere