sâmbătă, 17 octombrie 2009

Feng Shui

5. Feng Shui

10 comentarii:

  1. Aaaa ti-ai luat volumu treei!:D:D
    Io n-am reusit sa citesc mai mult de 50 de pagini din Conjuratia imbecililor, am sa-i mai dau o sansa la anu...
    Ia sa ma mai uit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i mai da, că şi eu am citit-o cu greu şi degeaba.

    Volumul trei nu doar că l-am cumpărat, dar l-am şi citit. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, serios cu Conjuratia...? Ca am auzit pe multa lume ca vai ce minune, dar mie chiar mi s-o parut ciudata...
    Ai citit volumu trei zici?:) Eu sint la jumate si drept sa-ti spun, m-o pierdut un pic, cind o intrat si primu ministru in scena... Is cam multe itze, nu ti se pare?
    Ti-a placut aia cu Sint o baba comunista?
    Colectia aia alba de Polirom ce e? Si cartea groasa galbena de linga ea e Caius cine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Volumul trei isi revine spre final. Pana in jumatate si pe mine m-a enervat abundenta de personaje, dup'aia a fost ok. Cred totusi ca e cel mai slab din serie.

    Cu Conjuratia sunt serios in sensul ca nu-mi aduc aminte nimic; deci am citit-o degeaba. Acu' daca e vina ei sau a mea, nu stiu.

    Nu m-a incantat Sunt o baba comunista, restul de la Lungu sunt mai bune (adica ce am citit eu, "Raiul gainilor" si "Cum sa uiti o femeie").

    Colectia aia alba de la Polirom e seria Graham Greene. Cartea de langa ea e neimportanta (ma rog, ca sa nu fiu misterios, precizez ca e "Viata si opera lui Cuza Voda" si ca n-am citit-o).

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuza Voda!:)) Frumos, am vazut ca ai si Balcescu (care seamana parca cu Che din unghiul pozei) si tipul de linga Balcescu seamana cu Regele Mihai...!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aia e o carte de interviuri cu Regele Mihai, foarte placuta. Interviurile sunt facute de Mircea Ciobanu.

    Io cred ca trebuia sa pozez toata biblioteca, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu, da, mie-mi convine, imi place sa ma uit la cartile oamenilor, sper ca nu te deranjeaza ca te intreb.
    Dar ai timp intr-un an s-o pozezi din toate unghiurile pina pricep eu ce scrie pe ele:)
    Am vazut ca ai facut poze, iti convine sau te streseaza pina acuma?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-un an presupun ca se mai mareste, acu' la inventar mi s-a parut destul de amarata. Vreo 300 de carti (beletristica + specialitate) plus inca vreo 50 ( dictionare + limbi straine + diverse, intre care enumar doua carti de gatit). Azi am pus intr-un sac tot ce era de matematica & informatica, plus cateva vechituri politiste. Nu stiu ce sa fac cu ele, deocamdata le pun in debara.

    Nu m-au stresat pozele; imi pare rau doar ca poza lui Virgil am facut-o foarte pe fuga, a iesit prost. La fel aia cu "hidrantii uscati" de azi, afara ploua asa ca e facuta din fuga, miscata, urata. De asta cu biblioteca sunt destul de multumit, macar asa mi-am facut putina ordine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie poza cu Virgil mi s-a parut chiar misto ca poza de jurnal (dar n-am stiut ce sa zic la ea, ca ma impresioneaza percutziile, dar mi-a placut sincer). La fel si aia cu hidrantul, e poza pe zi, de ce nu.

    De ce nu donezi cartile alea, daca nu-ti mai trebuie, la o biblioteca de scoala de cartier de sat...

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh, cu donatul e mai complicat. Adica eu le-as da bucuros, dar nu stiu daca intereseaza pe cineva. O sa-i spun unei prietene, ma intrebase daca am carti de dat, ca strange pentru nu-mai-stiu-cine. Dar nu cred ca e teribil de fericita cu matematici superioare si tehnologii expirate. :)

    RăspundețiȘtergere