joi, 22 octombrie 2009

Chiul 2

Azi îmi propusesem să fac o poză cu scriitori la MŢR, unde de la ora şase se întâmpla o lectură publică. La şase şi jumătate mă întâlneam pe terasă cu echipa de cercetători "ai morţii" despre care am pomenit cu altă ocazie, aşa că nu puteam să stau prea mult. Până la urmă n-am mai pozat nimic, lectura a întârziat şi a trebuit să plec. Mi s-a oferit mai pe seară ocazia unei alte poze, când Călin Torsan a venit la noi la masă să ne invite la concertul lui din club (între timp lectura se terminase). Abia mai stăteam pe scaun de somn - cred că se vede că-s incoerent - aşa că am plecat totuşi acasă, cu părere de rău. Prin urmare: Chiul 2.
10. Chiul 2

3 comentarii:

  1. Ii vine bine cercelu lu nenea!
    Noapte buna!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. am o problemă, totuşi, cu alăturarea cercel-caschetă. sau poate sunt ochelarii de vină. o ramă neagră, mai groasă, ar fi schimbat tabloul. nu ştiu, zău dacă ştiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a plăcut că omul era extrem de absorbit de concertul de fanfară la care asistam. Concertul era în Place d'Arms, în Luxemburg, în cadrul manifestărilor alea cu capitala culturală europeană - nu ştiu dacă noi avem astfel de militari.

    RăspundețiȘtergere