joi, 28 ianuarie 2010

Pe holuri

81. Pe holuri

6 comentarii:

  1. suzi - la tine pe blog am povestit cum sting io luminile in Parlamentul Romaniei, cind trec pe holuri si vad sali imense, in care mii de watts ard degeaba? Daca da, uite usha pe care intru, pe dreapta. Si sint si altele, bineintzeles.

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa, cand ai fost ???
    vreau si eu !

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri am fost. nuj cand mai ma duc, acum mi-era (mai) simplu ca e vacanta parlamentara, m-am plimbat pe acolo nestingherit (ma invitase un prieten care lucreaza acolo) si am pozat o gramada. cand ma mai duc te anunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera, nu retin sa fi povestit mie despre luminile stinse de tine in Parlament, dar e bine ca le stingi luminile!:) Ce camera e acolo pe dreapta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vera, foarte bine le faci, ia sa se mai lumineze ei si pe dinauntru!

    RăspundețiȘtergere
  6. mimi - nu cred ca, daca le sting eu luminile, in sali goale, se lumineaza ei de dinauntru, dar macar nu risipesc electricitatea si banii nostri, cu care se plateste nota de plata la energie electrica.
    Dupa multi ani de lucrat cu oameni ca astia, nu mai trag nici o sperantza sa se schimbe. Sa-i ia dracu pe totzi, scuze duamna suzi ca dracuiesc la Dvs. in incinta.
    mimi, mai bine spune tu, madam, cum merge cu artele aplicate la Sibiu. Ai deschis sezonu la martz'shoare? Pui si dta o poza sa vedem?

    RăspundețiȘtergere