vineri, 11 decembrie 2009

My Precious...

my precious...

12 comentarii:

  1. vai ce fericita is ca nu mancinta pantofii:))

    adica nu ma derenjeste so vad pe cheri din satc inbracata la 40 de ace:), da pentru mine nu ma incalzeste deloc. :)

    sh tsai loat macar fo 2-3 perechi, asa, pentru revelion:D?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, pai asta nu e o poza dintr-un magazin unde eu cautam bocanci de iarna, deloc, e poza din shifoneru meu unde dupa cum vezi am mai multe perechi din aceeasi pantofi ca sa am de schimb (in noaptea de revelion eventual!)!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca am asteptat sa zci tu ca e un instantaneu de la tine din dulapu de mergatori, dupa ce ai sters prafu, mea fost frica sa marunc singura pina nu mei urcat mingea la fileu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cand eram mica ma jucam cu verisoara mea, rasfoind un amarat de Quelle, care lucru de pe fiecare pagina il vrea fiecare. cand ma vad cu mama si iesim pe centru ne jucam pe care lucru nu l-am lua acasa din vitrina nici daca viata noastra ar depinde de acest act necugetat. tu ce te joci?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ma jucam ce mi-as dori din nechermane, acuma ma joc de-a ce lucru mi-as lua stiind sigur ca e absolut inutil!:) Desi nu sint campioana, cred ca ma situez destul de bine in clasament, dupa rezultatele din jurul meu:))

    RăspundețiȘtergere
  6. suzi - sint foarte dazamagita ca tzi-ai schimbat stilul si ai trecut pe incaltzaminte de pitzipoanca. Mie imi placeau tenishii aia ai tai, de acu vreo 2 veri, pe care i-am comentat pe larg, stii tu, aia cu roz, cu paiete, floricele si un S mare, roz, cu sclipici. Aia erau pantofi pe gustul meu si te incurajez sa lashi frivolitatzile si sa revii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai Vera cum poti sa spui asa ceva, pantofii astia is frumosi, uite, cel putin aia de catifea albastra mie imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aia de pe al 3lea rind de sus in jos, in fatza, cu o bomboloasha care unifica 'baretele' pe mijloc? aia nu sint rai, DAR:
    - iti trebuie o rochie trasnet, simplicissima si foarte sofisticata, uni.
    - si mai nasol, itzi trebuie sa fii inalta si supla, cu picioare impecabile, ca pantofii astia atrag privirea ca berea rece de la terasa, vara, in iulie, la 43 de grade.
    Aud?

    RăspundețiȘtergere
  9. Bai deci io in umbra sint inalta si supla, daca soarele apune, sau daca luminarea e departe!:D
    Si aia is frumosi, io ma refeream la unii mai domoli, pe raful al patrulea cu niste barete.

    RăspundețiȘtergere
  10. ah eu tot inghesui, vreau dulapului lui carrie, urias asa sa aiba loc si cutiile :)) auzi la vera, pitzipoanca, pff!
    now that's shallow.Sunt frumosi si cei mov de sus de langa aia leopard print :) i looove peep toes, anyway, chiar daca e iarna..vad ca se poarta mov'ul, mmm.

    RăspundețiȘtergere
  11. numarats de jos in sus sau de sus in jos:D?

    RăspundețiȘtergere
  12. bai, aicisha nu mai raspunde nimeni? alo provincia am auzit ca se zce!
    deeeci?

    RăspundețiȘtergere