vineri, 4 decembrie 2009

Leu (în Ruse)

54. Leu (în Ruse)

2 comentarii:

  1. Asta arata misto.
    Altceva voiam, ia zii, saptamina viitoare ne dai cite 2 poze si ne pui sa gasim 5 diferente intre ele? Sau care-i faza cu dublurile din contu tau?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu-s dubluri, sau nu le văd eu. Am făcut un album cu Măcin, da, în care am pus nişte poze care au fost şi aici. Alea de aici sunt în albumul 365. Deci dublurile sunt chestie de organizare, asta e, de la zodie mi se trage...

    În folderul cu Măcin n-am urcat toate pozele, că deja mi-am epuizat 70% din contul free de flickr de pe luna asta. Dacă le urcam pe toate vedeai că e o chestie separată. :)

    Săptămâna viitoare mă gândeam să încep o serie de maşini, dar mai mult de patru poze nu cred să am - poate ies la vânătoare pe Dorobanţi, să am mai multe. :D

    RăspundețiȘtergere