marți, 8 decembrie 2009

Lapte de capra

Link.

6 comentarii:

  1. deci a-ntseles cineva ceva din postu asta?

    titlul e la oha. da ar putea fi un titlu de ggm. oai not?!

    RăspundețiȘtergere
  2. vio, eu nu am intzeles nimic. Nu stiu ce legatura e intre GGM si laptele de capra si nici ce e cu acel grup de oameni, nu stiu ce e locul ala, ce fac ei acolo (stau la coada la autografe?), pe scurt, nu. NU. Spune-ne dta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nam priceput, prima data am apasat pe link (desi stiam ca e Marquez.) Nu prea merge ca titlu de GGM, too short (asta are titluri compuse, lapte de capra suna a short story, dar ma indoiesc..)
    totusi, seamana cu un prof d'al meu de mate.Weird...

    RăspundețiȘtergere
  4. bon, deci nenea din poza e un unchi de-al lui P. seamana, zic eu. zice si familia, pusa in fatsa unui jpg cu ggm de pe coperta unei carti.

    noi glumim si zicem ca fapt unchiu-sau duce o viatsa dubla.

    restu lumii din poza sint diverse rubedenii (matusi, veri etc.) care debaraseaza diversele spre bucatarie, dupa o masa in familie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci seamana! Foarte bine!
    Da tot nu m-am prins ce-i cu laptele de capra...

    RăspundețiȘtergere
  6. bausam io nainte de-a scrie (?!) postu sau tocma il beiam sh nu stiam ce titlu sa bag. asa ca na, am dat-o cotita.

    si da, m-an gindit ca daca vrea muschii lui, ggm pua sa pue un titlu la oha sau nu, pe numele lui lapte de capra. viitorul ne va dovedi! :)

    short story si tot e bun:)

    RăspundețiȘtergere