marți, 12 ianuarie 2010

I'm back guys

Hello everybody si La Multi Ani.

Stiu ca am fost foarte lenes de ceva vreme, stiu ca am promis niste Chisinau ultima oara, insa avand in vedere ca fu' Anul Nou & stuff, am zis sa reintru in forta cu ceva noutati...
si, cum le fac eu de-a'ndoaselea, incep cu o parte din pozele de la Revelion

IMG_2330
30. 12. 09 - am inceput devreme cu tampiteii mei, batraneste la un campionat de table

IMG_2333
...si-am continuat...


IMG_2334
...

IMG_2343
...cu monopoly... E inutil sa spun ca i-am snopit pe toti la amandoua :D

IMG_2345
"dimineata"...pe la 9, dupa vreo 3 ore de somn...

IMG_2346
...inca mai era treaba pana seara cand incepea sa vina lumea la "main event"

IMG_2347
...(and no...I AM NOT GAY) :D

IMG_2350
my love and me...

IMG_2363
Party on!!!

IMG_2380
Andu...


IMG_2381
Lycra...


IMG_2395
Liviu...and everybody (o mica parte de fapt)


IMG_2396
ora 00:00


IMG_2469
Sormea


IMG_2449
...vreo 3 dimineata...deja dansasem toate fetele, si am luat baietii la rand


IMG_2432
si o bachata repejor...

si cam atat pentru azi...nu mai promit nimic, ca ma fac de cocoa!
Cand oi mai posta...oi posta!!!

6 comentarii:

  1. Veselie si antren, cu taraful BoniEm!
    La multi ani, Virgil! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani!

    cer pardon de curiozitate: liviu sa danseaza in poza respectiva? caci nu prea-m cred oqilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu dansam, făceam un semn de refuz, să nu-mi mai toarne şampanie, că am destulă. evident, io am insistat să nu mi se pună poza pe blog, dar şi virgil a insistat în direcţia opusă... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si de ce vreiai sa fii asa di modest? :)
    dor ai mai pus tu singur pozi cu tini pin-acuma!

    RăspundețiȘtergere
  5. aaa...c-mon dude, trebuia sa o pun pe aia cand dansai manele, asta e una nereusita :))

    RăspundețiȘtergere