miercuri, 16 iunie 2010

Varăvarăvarăvară

5 comentarii:

  1. sint la fel de bune, pe cit sint de aratoase?

    RăspundețiȘtergere
  2. Erau bune, eu n-am mai mîncat cireşe de cîţiva ani, nu ştiu de ce, n-am apucat, îţi dai seama că mi s-o parut heavenly!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. io crecăs acreeeee!
    bogațlor, aicișa cireșili cuastă o avere:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. vio - si in Slovenia costau 7 ioroi, da azi mi-a zis conitza ca a luat cu 3 E. Io am luat duminica, pe shoselele Patriei, cu 8 RONI kilu, cind stiu for a fact ca la peatza costa 4-5 RONI. S-a prins si tzaranu roman ca ai de cumpara pe shosele sint leneshii mai cu bani, si nu saracii. Asha ca acu e semnificativ mai scump decit la peatza. Da erau (sint, ca luai 2 kile) bunutze, de nota 8:66. Chiar 9. (Deformatzie profesionala, dau note la totul)>

    RăspundețiȘtergere
  5. pfuai vera acu citesc sper că țo priit șai pus ș fo doo la congelator să aibi deo tartă doo mai la vară :)

    RăspundețiȘtergere