miercuri, 7 aprilie 2010

Primăvară

Primăvară

7 comentarii:

  1. Pozele mele sunt cam tăiate pe designul ăsta nou... :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. vai de mine, că nu ştiam cu cine să vorbesc! designul nou e o eroare şi nu găseam designul vechi să-l pun la loc.

    de ce eroare: când deschid bloger să scriu pe celălaltul îmi apare şi acesta cu pozele şi deseori e primul ăsta şi al doilea celălaltul. acum doua zile când intrasem să fac schimbări la al meu nu a fost aşa aşa că am dat click, am schimbat şi abia la sfârşit am observat pocinogul.

    acuma: cine a făcut blogul ăsta, să remediem cât de repede?

    Scuze încă o dată, promit să deschid ochii, că e urât ce a ieşit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu şi cu suzi am făcut blogul, cred ca eu pot remedia dizainu, dar mai întâi trebuia sa aflu de ce s-a schimbat. :)
    O sa încerc mâine să revin la aspectul vechi.

    RăspundețiȘtergere
  4. cum de ce, din neindemanarea mea! daca tii minte cum se chema aspectul vechi fac eu repede click si remediez.
    mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am rezolvat. Nu se putea remedia cu un singur click, sablonul nu e unul standard, trebuie sa ai fisierul .xml al temei.

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, multumesc, inseamna ca era un sablon ales. sper ca nu am stricat mai mult decat atat.
    inca ceva, dupa care stergem mesajele astea:)
    nu exista o setare in blogger sa faci sa am doar drept de publicare, ca sa nu mai dau click aiurea? (mai contribui eu pe un blog al profului de spaniola unde am drepturi limitate.)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-am scos dreptul de administrare.

    RăspundețiȘtergere